an, anıya dönüşecek

çünkü büyümüyor zaman, sadece bizi daha çok içeriyor. bizi kaydediyor zaman. bizi unutmadığını gösteriyor. unutan sadece biziz. zaman senin  bilincin, senin uzağın senin yakının. zaman ömrün, zaman suyun senin bu dünyada.

bu dünyadaki en büyük ders zaman, beklemek suyun durulmasını. beklemek kışın gelmesini. görmek zamansız sevmeleri.

seninle çıkalım sokaklara, bırakalım dünyadaki tüm kuklaları, ve diyeyim ki, bu zaman şimdinin değerini anlatıyor bize. tut bu an’ı. sakın bırakma, çünkü bu an birazdan anı olacak. ben sana ad takmak istiyorum, bana inanilmaz şarkılar gönderdiğinde.  bana jazz, bana şiir dediğinde, dünyadan çıkıyorum. uçuyorum uzayda. sen bana bir ses, bana bir ritim.

sen bana zaman sadece. bana sabır. bana ideal.

bana resim, bana çizgi, bana söylenmiş bir şarkı.

zamanı gelecek, o zaman gelecek ki, en doğru zaman olacak, en berrak zamanı bulunacak gökyüzünün.

ben “dance me to the end of love”, diyeceğim kulağına.

leonard cohen gelecek arkamızdan, bize bizi gösterecek.

 

Leave a comment